Franczyza lody. Biznes dla każdego

Franczyza lody. Biznes dla każdego

Franczyza lody – biznes dla każdego. Polacy uwielbiają jeść lody.

Nie jest tak zresztą tylko u nas, ponieważ sezon na lody trwa niestrudzenie także w wielu innych krajach europejskich, zwykle od kwietnia do września. Dużą rolę w popycie odgrywa tu oczywiście pogoda. Im cieplej, tym zyski rosną. Można jednak bez najmniejszego ryzyka stwierdzić, że franczyza lody - to biznes dla każdego, kto chciałby wreszcie rozpocząć własną przygodę zawodową.

Okazuje się, że Polacy wciąż są otwarci na lodowe wyzwania, uwielbiają eksperymentować z różnorodnością smaków mrożonych słodyczy, a do tego chętniej spożywają lody, niż w poprzednich latach. Być może daleko nam do Skandynawów, ale to tylko kwesta czasu kiedy i u nas lodziarnie staną się biznesem całorocznym. Gotowy pomysł na biznes - lody Aby inwestycja w licencję lodziarni mogła się zwrócić i dodatkowo na siebie dobrze zarabiać, liczy się nie tylko jakość oferowanych produktów (co ma gwarantować franczyzodawca), ale przede wszystkim lokalizacja.

Jeśli usytuujemy lodziarnię w galerii handlowej, wówczas będzie ona przynosić dochód przez cały rok. W przypadku zwyczajnej budki przystosowanej do sprzedaży ulicznej, zarobki wprost proporcjonalnie maleją w stosunku do tych w galeriach, jednak przez pół roku sezonu, powinny być dość wysokie. Wszystko zależy więc od przeznaczonych na tę inwestycję środków, ponieważ mamy przecież gotowy pomysł na biznes. Lody naturalne także warto dobrze rozważyć, ponieważ klienci poszukują dziś produktów odpowiadających ich preferencjom żywieniowym, stylowi życia itp.

Okazuje się więc, że franczyza lody, to naprawdę pomysł dla wszystkich, nawet dla tych, którzy zwykle unikają ryzyka w biznesie.